söndag 23 maj 2010

En fin lördag

Igår hade jag en mycket bra dag. Först piratade jag runt i hamnen (pösskjorta ger en alldeles exceptionellt fin solbrännekant på ryggen) med M och någon stackars ickelajvande snubbe vi tvingade på ett par vätteöron. Vi skulle locka ungdomar i fördärv--- jag menar locka ungdomar till lajvet i sommar. Fröken C kom dit, och efter det drog hon, jag och M till en park och spenderade en stund där med gyckel, skratt och slappande. Fröken C kom på den briljanta idén att gå och se Prince of Persia på kvällen, så vi ringde runt och bjöd med folk. Till slut var vi åtta stycken som gick, och de flesta av oss hade dresscode: persiskt.






Ja, jag har sjukt snygga vänner.














Ett fint sånt där jag-håller-upp-kameran-över-huvudet-för-att-få-med-alla-på-bild - foto, där ungefär hälften kom med på bild i alla fall (den förvånade killen längst bak och den korta tjejen framför honom var inte med i vårt följe)
.
.
.


En fin avslutning på dagen med folk jag tycker hemskt mycket om. Kram!



1 kommentar:

  1. Åh, det var helt awesome! Så himla fint. Eller, go' paj, som man också kan uttrycka saken.... :)

    SvaraRadera