torsdag 6 maj 2010

En blogg, huh?

Här sitter jag med en nyskapad blogg, och har inte en aning om hur jag ska börja. Hmm. En presentation skulle kanske sitta fint?

Emma, 18, lajvare, musiker, virrpanna, smed-wannabe. Jag älskar musik, lajv, medeltiden, att sjunga, åskväder, kaffe, att kula, folkdans, sällskap, att cykla, att gyckla, romantik (ju klyschigare desto bättre), långklänningar, cheezy tonårsfilmer, att gå barfota, att hantverka (sömnad och smide främst), oreda (ordning är för mesar!), Scrubs, naturen. Bland annat.
Jag går sista året på gymnasiet, tar studenten om en månad (aaaah!) och vet inte riktigt var jag tar vägen sen. Jo, direkt efteråt har jag fått världens grymmaste sommarjobb, vilket jag kommer syssla med i en månad. Men efter det är jag inte säker på vad som händer. Skrämmande och fantastiskt på samma gång; för första gången har jag inget som binder mig till min hemstad, eller ens till landet. Förutom alla vänner som bor här förstås - men ni får (läs: måste) komma och hälsa på mig var jag än tar vägen sen. Lova!


Här på bloggen (åh så hipp jag känner mig) kommer jag skriva om vad jag har för mig och vad jag tänker på. Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar